שלב 1- הגדרת מייל חברה

הנחיות לקבלת מיילים של החברה לתוך ה- GMAIL

1. המדריך להלן מסביר כיצד יש לקבל מיילים של החברה לתוך GMAIL.

2. בחלון הראשי של GMAIL, יש לבחור ב- Options – אייקון של גלגל שיניים.        

3. לאחר מכן, יש ללחוץ למעלה על הטאב -     Account and Import. ראה צילום מסך מטה.

4. במסך שנפתח, יש סעיף שנקרא: :Check email from other accounts .

5. לאחר מכן, יש ללחוץ על Add an email account (נמצא במרכז המסך בחלק התחתון.)

 

6. נפתח המסך הבא.            

 

 

 

7. יש להזין את כתובת המייל שלך. (לדוגמא: [email protected]).

   לאחר מכן יש  ללחוץ על   Next Step   


8. נפתח המסך הבא:   
 
          

9. יש להזין את השדות  לפי המסך למעלה.

10. יש לסמן את התיבות בתחתית הטופס בהתאם למופיע בצילום המסך מעלה.(רק התיבה השלישית מסומנת).

11. יש ללחוץ על save.

12. במידה ואין בעיות בהגדרה יתקבל החלון הבא. אם יש בעיה כלשהי (בדר"כ ססמא לא נכונה), תתקבל הודעה בצבע אדום למעלה.      לבחור חיבור לא מאובטח!

13. החלון הבא יופיע:               

 

14. יש לבחור באופציה השנייה .            

15. תהליך ההגדרה הסתיים! 


להמשך תהליך הקליטה - לחצ/י כאן